Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Στα βουνά, στους ποταμούς, είν' οι "Πάπυρος-Λαρούς"...!

 


‎(...Οι μεγαλύτεροι θα θυμούνται τις καταπληκτικές
παλιές εγκυκλοπαίδειες "Πάπυρος Λαρούς"...
...Πραγματικά θησαυροφυλάκια γνώσεων...
..Ε λοιπόν, πάντα πίστευα κι όσο μεγαλώνω το πιστεύω
περισσότερο ότι, πάνω κι απ' αυτές ακόμα τις

"Πάπυρος Λαρούς", η απόλυτη αληθινή γνώση, υπάρχει
και διδάσκεται μονάχα ψηλά στα βουνά...
...Πας μοναχός σου εκεί πάνω, κάθεσαι και μελετάς
στο σκαμνί της ερημιάς και τα μαθαίνεις ΟΛΑ..Αρκεί πρώτα,να
κάτσεις να προσκυνήσεις την πέτρα και τον ασπάλαθο κι όλα τα ταπεινά ζούδια-αφέντες άκακους της Πλάσης...)

ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ, ΣΤΟΥΣ  ΠΟΤΑΜΟΥΣ,
ΕΙΝ' ΟΙ "ΠΑΠΥΡΟΣ ΛΑΡΟΥΣ" !

Στα βουνά , στους  ποταμούς
είν' οι "Πάπυρος Λαρούς".
Τις ανοίγεις μια φορά
κι έχεις δέκα ντοκτορά,

τις διαβάζεις δυο και τρεις
γίνεσαι καθηγητής
κι αρχηγός και πρύτανης
και  σοφός όσο κανείς...

Κυπαρίσσι μου ψηλό,
φεγγαράκι μου γλυκό,
φέξτε μου για ν' ανεβώ
στο βουνό το δάσκαλο
στο βουνό τον ασκητή
και τον παρηγορητή.
.................................
Στα βουνά, στους  ποταμούς
είν' οι "Πάπυρος Λαρούς",
στου σπουργίτη τα φτερά
και στα πέτρινα νερά.

Κάθεσαι και μελετάς
στο σκαμνί της ερημιάς.
Θα σε πάρει η μάνα-γης,
κρίνος του βουνού θα βγεις.

Κυπαρίσσι μου ψηλό,
φεγγαράκι μου γλυκό,
φέξτε μου για ν' ανεβώ
στο βουνό το δάσκαλο
στο βoριά τον ασκητή
και τον ξομολογητή.

χ'λιαράς-2/9/2010- λεύτερη Πίνδος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου